Известие

Collapse
No announcement yet.

Виене само при ускорение и вибрации на ск.лост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Виене само при ускорение и вибрации на ск.лост

    Филма е следният.Алфата е от подписа.

    1. Последно карах колата снощи....без никакви ядове.Качвам се тая сутрин-първа вие,втора вие,трета вие......при четвърта е по-тихо.....до пета така и не стигах.
    Ако потегля плавно и след това не я натискам-няма проблем,но щом дам по-рязко газ,над 2000об. започва виенето.

    2. За скоростният лост-особено на 4-та по наклон(надолу),като отпусна педала на газта(на моторна спирачка) ,започва едно подскачане и тракане......целия се тресе.На втора и трета е по-малко.

    От както съм я взел колата,особено на 5-та скорост(в движение) при подаване на газ,лоста ми помръдва назад и при отнемане на газта се връща напред......около 10мм.Долу може да е малко,но горе на топката е толкова,като разстояние.Което помръдване след смяна на съединителя си остана.

    Съединителя е на 6000км.
    Масло в скоростите проверено и има.Скоростите влизат нормално.
    Пластмасите в скоростния лост-здрави.

    Давайте съвети,колеги,че сезона на пътешествията предстои.
    Last edited by undy; d.m.y г., 12:15.
    156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
    147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
    159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

  • #2
    Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
    Филма е следният.Алфата е от подписа.

    1. Последно карах колата снощи....без никакви ядове.Качвам се тая сутрин-първа вие,втора вие,трета вие......при четвърта е по-тихо.....до пета така и не стигах.
    Ако потегля плавно и след това не я натискам-няма проблем,но щом дам по-рязко газ,над 2000об. започва виенето.

    2. За скоростният лост-особено на 4-та по наклон(надолу),като отпусна педала на газта(на моторна спирачка) ,започва едно подскачане и тракане......целия се тресе.На втора и трета е по-малко.

    От както съм я взел колата,особено на 5-та скорост при подаване на газ,лоста ми помръдва назад и при отнемане на газта се връща напред......около 10мм.Долу може да е малко,но горе на топката е толкова,като разстояние.Което помръдване след смяна на съединителя си остана.

    Съединителя е на 6000км.
    Масло в скоростите проверено и има.Скоростите влизат нормално.
    Пластмасите в скоростния лост-здрави.

    Давайте съвети,колеги,че сезона на пътешествията предстои.
    За какво са ти съвети, сам ли ще си я разглобяваш? Остави майстора да си го установи. Иначе всякакви претенции после отпадат.
    sigpic
    156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
    "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

    Comment


    • #3
      Ицо,благодаря ти.
      Искам да имам повече информация и да съм подготвен какво ще ми трябва,евентуално.
      Знам,че от разстояние е трудно да се определи,но някой ако е срещал тия двата проблема в едно,както при мен......ще ми е от полза мнението му......или предположението на колегите.
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        Тампон на мотора или скоростната кутия,затова лоста ти мърда,а виенето може да е от усукването на мотора/кутията или нещо от сорта. Това се иказа на служебната кола(нее алфа,но в случая няма значение)- колата при подаване на газ мърдаше лоста и се усещапе вибрация при укорение и като сменихме тампона (на кутията мисля) се оправи.
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • #5
          На пръв поглед(отгоре,без канал) видимо мотора доста подскача от към задния тампон......имам го и ще го сменя,въпреки,че е на 20к.Да се надявам,че поне вибрациите в скоростния ще спрат.
          Днес човек занимаващ се с ремонти и т.н. покара колата и ме убеждава,че виенето е от турбото.Та и него слагам в графата с въпросителните......ма си мисля,то не трябва ли да вие и на място при подаване на газ??
          Притесни ме факта,че двата проблема излязоха едновременно и то от раз.
          Last edited by undy; d.m.y г., 23:20.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #6
            Тампон е адаш!
            Дон Пъпеш е абсолютно прав.!
            Това е като за по учебник!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Тампон е адаш!
              Дон Пъпеш е абсолютно прав.!
              Това е като за по учебник!
              Тампона утре го сменявам.За него вече съм спокоен...
              Ма тва виене,което вече го оприличавам на стържене, ме тормози .....
              156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
              147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
              159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

              Comment


              • #8
                Тампоните на двигателя страничните са ти аут, и полуоските чегъртат в моста е моето предположение
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  Виновника за извиващите звуци ще се окаже турбото....интересно,че няма наранено,надрано или счупени лопадки,само сажди(от къде ли).......но луфтовете са на лице.Но в какви граници трябва да са?? Аксиалния е около 0,5+мм.а радиалния повечко......има милиметър(диаметрално).....което ще рече пак 0,5мм радиално......
                  Кво да го правя?
                  156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                  147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                  159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                  Comment


                  • #10
                    Или втора употреба и ако имаш късмет може да не излезе скъпо и да не ти създава грижи, или рециклиране, което не е евтино, защото само за баланс май вземат поне 200 лв, а за части може да те хваме поне още 300.
                    Това го казвам така повърхностно, без да съм запознат много.
                    П.С - Ей сега е момента да ви атакуват феновете на твин скраба.
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                      П.С - Ей сега е момента да ви атакуват феновете на твин скраба.
                      Нека атакуват......имат една нощ на разположение......утре жив/мъртъв тая кола ще върви(дори да е за малко,ако нещо не изпрегне тотално).......

                      Нека вещите казват колко е нормалния и колко допустимия луфт..........................да знам какво да продам от вкъщи
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        Моя съвет относно турбината е, ако имаш възможност да я пратиш за рециклаж. Наскоро се обаждах в сервиз за турбини и отговора на въпроса колко ще струва ремонта беше от 350 до 900лв., според зависи какво и е на турбината ( колата е рено меган ). Затова те съветвам, ако можеш прави я докато вероятността за по-малък ремонт е по-голяма.
                        Поздрави!
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Distinctive 00' - EX
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTD M-Jet 20V Distinctive 04' - Now
                        Toyota Avensis 1.6 D-4D Executive 15' - Now

                        Comment


                        • #13
                          Благодаря за съвета и информацията.
                          Ако може и подробности за сервиза.
                          Но на лично.
                          Мерси.
                          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                          Comment


                          • #14
                            Луфтове-млуфтове.........

                            Я направи един клип да чуем кво и как ти вие!!!
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #15
                              Това с мърдането на скоростния лост и аз го имам от известно време, но все още не съм я карал да видя какво е, но се надявам да е само тампона за смяна. Иначе при мен има само мърдане при подаване на газ и при отпускане на газта (без виене и трептене)
                              GT

                              Comment

                              Working...
                              X